Zarządzenie nr 2 z 2022 r.

Zarządzenie nr 2/2022

Dyrektora Zespołu Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku

z dnia 28.02.2022 r. 

w sprawie: określenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminów składania dokumentów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku na rok szkolnym 2022/2023.

Na podstawie : Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2021 r., poz. 1082),  Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. przepisy wprowadzające ustawę- Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz.60, 949 i 2203, z 2018 r. poz. 2245 oraz z 2019 r. poz. 1287 ), Statutu Zespołu Szkól im. Unii Mielnickiej w Mielniku, zarządzam, co następuje:

§ 1

Określa się terminy postępowania rekrutacyjnego, terminy składania dokumentów oraz terminy postępowania uzupełniającego do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku na rok szkolny 2022/2023 wg Załącznika nr 1 do Zarządzenia.

§ 2

Rekrutacja dzieci do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku na rok szkolny 2022/2023 będzie się odbywać w oparciu o przyjęte kryteria i ich wartości punktowe, ustalone w Uchwale Rady Gminy Mielnik nr XXII/128/17 z dnia 24.03.2017.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku.

                                                                                                         

Dyrektor

Zespołu Szkół im. Unii Mielnickiej    

w Mielniku

mgr Damian  Michał Sypek 

Udostępniający: Zespół Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Magdalena Kadej

Data wytworzenia: 2022-02-28

Wprowadzający: Wioletta Magdalena Kadej

Data modyfikacji: 2022-04-05

Opublikował: Wioletta Magdalena Kadej

Data publikacji: 2022-04-05